Per ader kt Ads4buck tu???

Ads4Bucks ingin memberikan sesuatu produk yang lebih hebat dan menarik untuk semua Agen dan ini merupakan info secara terperinci mengenai produk yang Ads4Bucks sediakan untuk Agen.


* Gold Bucks - Portal Pengiklanan
- Virtual Office
- SMS Blaster
- Blog (Ads4Blog.com)
- E-Library
- Ads4Bucks Bio-Energy Card (Hadiah - PERCUMA)


Produk-produk Ads4bucks

1. Portal Pengiklanan - http://www.ads4bucks.com


Anda bebas untuk mengiklan sebarang produk, perniagaan, servis atau perkhidmatan yang telah anda sediakan. Pihak kami tidak meletakkan sebarang had berkenaan pengiklanan anda selagi anda tidak menyalahi undang-undang negara. Terdapat 2 kategori iklan di portal ini yang mana untuk semua iklan teks adalah PERCUMA manakala untuk iklan berbentuk banner akan dikenakan caj bergantung kepada saiz dan juga lokasi banner terbabit.

Walaupun begitu, bagi mereka yang tidak mahu menjadi agen kami tetapi masih ingin mengiklan di portal pengiklanan kami adalah dibenarkan.

• Untuk kadar harga iklan berbentuk banner sila rujuk kepada pihak pengurusan kami

3. SMS Blaster (Bulk SMS)


Kami menyediakan kepada anda sistem SMS Blaster pada kadar harga yang tidak mampu ditandingi. Kredit SMS kami hanya bernilai USD0.03/SMS atau RM0.10/SMS yang mana ini adalah kadar yang termurah di pasaran.

4. Blog Persendirian (Ads4Blog.com)

Kami menyediakan perkhidmatan blog kepada agen-agen kami yang membeli pakej Gold Bucks. Di blog ini anda boleh menulis tentang aktiviti peribadi atau perniagaan anda. Kami juga menyediakan 'themes' untuk anda pilih bagi mencantikkan penampilan blog anda.

5. Virtual Office

Virtual Office Ads4Bucks membenarkan agen-agen kami untuk melihat 'business hierarchy', pergerakan jualan kumpulan serta e-wallet mereka.

Di Virtual Office ini juga terdapat link ke e-library.

6. E-library

i) E-book - Terdapat 500 e-book berkaitan Business Plan (Pelan Perancangan Perniagaan) yang boleh anda jadikan panduan untuk memulakan perniagaan anda sendiri.
ii) Audio/Video Streaming
iii) Ads4Bucks Ultimate Business Guide - 1,300 templates dalam file Words dan dalam format 'Isikan Tempat Kosong' berkenaan dokumentasi-dokumentasi Resolusi Lembaga, Kertas Kerja Kewangan, Pelan Perancangan Perniagaan, Checklist serta banyak lagi untuk kegunaan perniagaan anda.


:-Any imformation
check this web site

http://www.ads4bucks.com/malaysia/mengenai.php

atau

hubungi
Wan Muhammad Haziq
0132944534
ym-daun_haz03@yahoo.com

2 comments:

sEhA OweN said...

wah...
hebat berbisnes...
bagos2...
semuge bjaye...
layout blog pon da tuka...
tp nmpk agak lebar r plak blog ko nih...huhu

Abg Sepi said...

ok la tu lebar
yg dlu tu cam sempit jer
x puas ati sgguh
haha
promote la kt mem alang dcner
expecially
pakwe alang la
haha