Last nyte projek hehehe

Oleh kerana exam dh abis
aku dh x der aktiviti mlm
klu time exam tu leh la aku study smpi kul 3 pagi

Aktiviti yg telah dilakukan ialah:-

a) Mencari gali semula gmbr2 lmer

b) Mengupload kesemua gmbr itu kedalam facebook

c) Konfem la kner tag kan haha

Sumber diperolehi:-

a) http://mknace.fotopages.com/

b) http://kusess.fotopages.com/


Hasil nye ader lah ini
x smua la ader
2-3 jer aku letak kt cni
nak tgk pi la kt fb daku itu






















*Ni gmbr daku f3*
















*mker2 x nak lari merentas desa*
















*nie dak2 pra matang*



















tu jer la gmbr yg aku upload kt cni
yg len pi tgk kt fb tu

6 comments:

::lailiathirah:: said...

yg pnting muke ak ader

Abg Sepi said...

nak gak tu...ala stakat terselit skit tu, org xpndg la haha

nurafisha said...

hikhkhk..
muke akak ak time mude2 dlu...
klaka...
klaka...

Abg Sepi said...

tu la, dpt gak tgk mker skena dier kan
haha

nurafisha said...

da byk brubah akak ak...
credit kpd aku ats perubahan die..

Abg Sepi said...

asl lak kt ko??