Soal Nya Hati

kdg2 terdetik gak dlm ati
knaper aku nie duk single jer dari dlu
dlu elok2 kapel ngan pompuan yg agk perfect bagi aku
aku pi lepas kan dier dlm mse 3 hari
x tau la nper
mybe sbb 1st time kapel
so cam x tau la per nak wat
dier minx clash kasi jer
bkan nak bincang ker aper

skang nie cam rse nak carik blk pengganti
nak yg lmer tu
cam la dier nak aku lagi
sengkek jer memanjang
dh ader calong pun
x branie nak menyuarakan
just cter jer kt kwn yg aku rse bley dipercayai
tq la my frend


klu leh tuhan tunjuk kan la
mner satu calon yg sesuai
bkan memilih kdg2 ati x leh nak trima
kt fb tu rmi jer terhenggeh
aku jer x nak
x tau la nper
smpi skang nie org dh knal aku ngan "abg sepi"
nmer komersial abis

jgn smpi satu mmu tau nmer aku cmtu dh la
abis aku popular
x sker la publisiti nie
haha :0

4 comments:

sEhA OweN said...

hehe...
luahan hati ye bang??
ala...lek la...
time2 single ni la nk enjoy...
sok2 da ade makwe xdptnye ko cmni...
lgpon ko stdy...
xyah sesak2 otak nk pk psl gf nih..
sok da jmpe sorg tros kawen...
xyah nk psg rmi2 plak...huhu

Abg Sepi said...

tu la psl, single jer la sng...kdg2 tu duk pikir jer, ntah pehal la....nak elak x leh, sib bek calon smua jual mhl haha :)

aya said...

hek2..
ade perasaan rupe nye makluk ni..
^^ anyway..best of luck !

Abg Sepi said...

ayt cam sial jer, mesti la ader gak...nie manusia sejati kot, laki sejati hahaa