Sometimes we same


klu tgk la wall2 post kt facebook skang nie
rmi plak duk luah perasaan
cam mrh2 pun
emo pun ader
smua org nie berjangkit ker ngan aku
aku kdg2 x phm gak ngan org nie
kte dh bwat sehabis baek ngan org
tp org tu x reti plak nak balas bende yg baek

paling terserlah la
kte nak berkwn ngan org
tp org tu jual mhl sgt kot
bkan kte nak wat paper pun
kdg2 ader gak member2 lmer yg bwat cmtu
klu aku kongsi ngan member2
mesti dieorg ckp
minah/mamat tu ader prob kot ngan pasangan dier
tp bende tu cam x munasabah jer
klu ader prob ckp jer la ader prob
x der la aku duk kcu
nie reply bende wat org lagi panas ati
sib bek aku nie jenis yg leh sabar
klu kne kt org panas baran
mmg kner sembur la
so pikir2 kan la


1 comment:

JAI said...

Off Topix..

Ada ramai rupanya sedare jadik blogger..hehe..baguih..baguih