Rintangan dan Dugaan


Sem bru mmu dh start

dimana sem nie aku bru jer pindah msk umah bru

dlu duk Taman Bunga Raya skang duk Taman Bukit Beruang Indah

mcm2 dh wat kt umah nie haha



Cam bese klu pindah nie mesti ader dugaan

1st dugaan yg aku kne tempuh

pindah brg la per lagi

nak kner angkut pindah smua brg2

meja, rak kasut, rak kasut

smua tu menduga iman



2nd nak kner mengemas umah lak tu

sental blk air

bersih kan kipas blk

mop lantai kasi kilat



3rd nie yg paling aku x berkenan(cter pjg skit)

aku nak kner bwk pindah skali line tpon n streamyx

sbb pki nama bapak aku

pindah tu satu hal

smalam jer bru aku settle kan setting configuration modem tu

bler mlm jer ttber internet gone

leh menyangap la kejap

then pagi td bru call TM

dier ckp ader org dh tukar password Streamyx

pergh pedih jer dgr

sper la punye kjer tukar 2 nie

aku skang nie benci dh ngan hacker lepas dgr per yg berlaku

ALHAMDULLIlAH la dh settle

satu mlm x tdo duk pikir


J

No comments: