Hari nie game MMU tuk liga ipt diteruskan setelah rehat sebulan

game arinie merupakan game yg ke-5 tuk MMU

stakat nie MMU x kalah lagi

Alhamdullilah la

Tuk game harinie aku x berharap la tuk men 1st eleven

tuk jd player ganti pun aku x harap langsung

sbb dh lmer x men

so stamina konfem la dh drop

kang men performance x der naya jer team

game start td aku duk kt bench jer

ngan mker slumber duk jer kt ctu

Half time dh abis

ttber coach suh aku warm up sbb sorg player dh injured

aku pun cam terkejut la gak

dh la friendly aritu x pi

so warm up jer la kasi prepare b4 nak men

dh abis warm up

coach kasi briefing skit per nak kner wat dlm pdg

Then aku pun ditukar kan la ngan Milin

msk2 jer dlm pdg2

ttber trus jer ader org pass kt aku

ngan terkejut nye aku sepak blk bola tu kt member aku

sib bek smpi

aku diletak kan kt posisi pertahanan kiri

dimana tmpt tu aku x prnh pun men

slalu duk pertahanan tengah jer

Dlm men2 tu

ttber team lwn asyik nak tebuk kt belah aku

cuak pun ader sbb takut pancit

tp Alhamdullilah

setiap serangan yg dibwat aku dpt tahan

siap dh tukar player len nak try lpas dari aku

aku rse bangga kejap

sbb x sangka plak arinie aku dpt men sebaik tu

hopefully the next game I will play better than today J

No comments: