Sabtu~28 Mei 2011



Aku x byk kjer nak wat haritu

sbb rest tuk game liga IPT lwn UM ptg tu

so just duk umah jer la



Dlm kul 2.30 cmtu aku dh gerak pi MMU Cyberjaya

seperti biase aku duduk kt bangku simpanan jer la

pengalaman x cukup lagi tuk men !st team

xper janji ader dlm team kan



Coach ganti kan aku 2nd half tuk ganti kan ngan Milin

seperti biase la kan nervous tu mmg la ader

xleh nak buang jauh

tp x per try tenang kan dri men bese

Alhamdullilah

that game aku perform

coach pun puas ati

result nye MMU(5) vs UM(3)

n officially MMU Football team Champion for 2nd Division of Liga IPT 2011



Ahad~29 Mei 2011



Pagi2 bgn sbb prepare nak anta adik aku blk Jengka

UITM dh start

so kne la anta dier blk ngan barang2 yg byk tu

yg anta blk nye smpi 2 kereta

makcik aku yg duk Cheras pun ikut skali

sbb dier bosan x tau nak wat per

smpi jer Jengka tlg dier punggah brg

dlm kul 3.30 cmtu kteorg pun gerak la pulang



Otw blk tu

ttber ayah plak bley ckp nak nek Genting jap

alasan nye dh lmer x nek Genting

yela dlu dier slalu gak nek Genting nie sbb nak jaga pencawang TELEKOM tu

kteorg just nek je la x msk Theme Park tu

nak jln2 je pun

~before nek kereta kable~

~depan theme park tp x msk la~



Isnin~30 Mei 2011



Arinie pun x byk mende wat

cme aku just tlg member aku dari Ipoh nak register 1st day Industrial Training

sbb dier x der transport dier aku jd la driver of the day

bkan slalu nak tlg org kan

hehehe



Selase~31 Mei 2011


Nie hari kesian tuk AIen Zainal

aku bersimpati tuk die

sbb nye account email YAHOO ngan FACEBOOK kne hack ngan org giler

bkan stakat tu jer kner hack

TWITTER ngan BLOG nye pun kner gak

pehal la x der kjer hacker

kesian Aien

dh la byk karya2 “Diari Miya” ilang cmtu jer

nak bwat blk mmg x dpt la kan

aku try nak tlg tp hacker tu lagi laju plak

mmg kner sumpah la ko

menyusahkan org jer =_=’

No comments: