Knape mlm td aku rse serabut sgt??

kecewa pun ader gak bler salah sorg kawan aku ckp something yg wat aku x senang

time bru nak order mkn ttber jer mood aku cam kner ragut cmtu jer

rse ngantuk pun ader gak ttber tp kner gak thn sbb dh bli tiket wayang

so cber cover skit walau paper pun

takut kan dieorg2 nie prasan abis la aku

so bwat lek jer

msk wyg lyn kan jer cter yg ngah men tu

sib bek cter seram!!!

klu cter cintan mmg aku tdo dh la dlm tu

Pass abis kuar last night lepak minum dlu

time tu aku cam x byk ckp plak

cam x der bende pun aku nak ckp

bese mmg aku jer duk menyampuk dak2 nie smua

aku rse time tu nak blk umah jer

lompat atas katil trus jer tdo

kasi ilang smua memory yg wat aku kecewa tu

tp x leh wat per

aku nye kepala asyik duk piker halt u

smpi pagi nie aku bgn awl la gak

tdo dh la lmbt dlm kul 4 tu

Ya Allah tlg la aku

Npe aku jd cmni

Tlg la pemudahkan segala urusan

Insyallah J